Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2007 13:40 - помня
Автор: angeliques Категория: Лични дневници   
Прочетен: 408 Коментари: 0 Гласове:
0



Помня, първия път като погледнах на него като жена на мъж, да го наречем. Не бях ходила на училище 1-2 седмици, защото се разболях много кофти. Естествено се успах и не тръгнах с него към училище. Когато пристигнах в часа той имаше да чете някаква презентация и беше застанал отпред. Седнах си на чина и го загледах. Само дето не беше с нормалния ми поглед. Сега виждах един широк гръб, здрави ръце, въобще едно много хубаво тяло и едни страхотни очи, излъчващи много топлина очи. Спомням си, че ми отне около 15 минути докато се осъзная какви ги мисля и още 5 докато стигна до генералния извод, че аз всъщност много си падам по него. И докато тези мисли се въртяха в главата ми, той ме погледна, намигна ми и ми се усмихна... ако това ви се случи докато си мислите по-горе изброените неща, ще можете ли някога да си ги избиете от главата?

По-късно постепенно и той започна да ми пуска някакви шегички, комуникацията ни коренно се промени, защото през цялото време си пускахме закачливи изречения. Мислех си, че са само бъзици, въпреки че тайно се надявах да не са...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: angeliques
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11812
Постинги: 3
Коментари: 10
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930