Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2007 11:30 - Ако можех да върна времето назад
Автор: angeliques Категория: Лични дневници   
Прочетен: 587 Коментари: 1 Гласове:
0



Ако можех да върна времето назад сигурно пак така щях да постъпя. Ужасно мъчителна, но адски щастлива връзка водя. Връзки, ако трябва да съм по-конкретна.
Но толкова много тежи... Толкова много тежи, че не можах да се справя да го нося в себе си и споделих с брат си. От начало щеше да ме убие, по много мъчителен начин, а после каза , че отдавна не е виждал този пламък в очите ми. И ме заведе на бар, където поиска всички подробности около драмата ни. Мился, че е доста шокиран от поведението ни и каза, докато мога да удържам положението, защото очевидно съм щастлива, но и ми напомни, че това не може да продължава вечно.
Цялата тая работа е много сбъркана. От както започна всичко излизахме няколко пъти четиримата. Доста е неприятно, защото другите решиха, че сме се скарали нещо и за това нито си говорим, нито се поглеждаме. Гаджето ми ме пита какво става и защо се държим така, но аз му отговорих да не ме занимава. И повече не ме е питал, нали ви казах, че е много разбран.
Мина вече доста време откакто забъркахме тая каша.  А с най-добрия ми приятел май сме все така влюбени и в нас гори все същата страст, както в нощта, в която всичко започна. Даже повече бих казала. А на мен сърцето ми истински подскача и място не може да си намери. Така че и да можех да върна времето назад, за да не се измъчвам толкова с тази лъжа, нямаше да го направя. В мен гори истински огън. Пожар. Нещо голямо и горящо, хванахтъе идеята, нали?


Тагове:   назад,   можех,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. анонимен - любовен четириъгълник? Яко!
21.06.2007 11:50
любовен четириъгълник? Яко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: angeliques
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11811
Постинги: 3
Коментари: 10
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930